skip to Main Content



Etos Gezondheidsadvies
Campagne



Etos Gezondheidsadvies
Campagne

Li BAGTAG 2

De opdracht.

Etos wil een plaats van bestemming zijn voor vragen omtrent gezondheid, beauty, verzorging en baby. Naast de consument staan, helpen. Kortom, Etos wil van (meer-)waarde zijn voor de consument.

Ons werk.

isologo-1.png

Optimalisatie

We hebben 4 content varianten tegen 4 headline varianten getest gedurende de campagne

isologo-1.png

Contentdistributie

Het testen van copy, images en content op user engagement leverde een significate bijdrage aan een succesvolle campagne

isologo-1.png

Rapportage

Een uitgebreide rapportage gaf Etos nieuwe inzichten in hun users, voorkeuren en engagement

De cijfers.

0 K

Target

0 K

Clicks

0 Mil

Impressies

0 %

Gemiddelde
CTR

0

Effectieve cost per mile (eCPM)

0 Min

Sessie duur

isologo-1.png

“De bijzonder hoge ad-engagement én on-site engagement duidt op een goede client-platform fit en het bereiken van de juiste doelgroepen”

Imran, Account Manager

img2

Bekijk ook ons werk voor:

intratuin.png

Blijf voorop lopen.

Duik dieper in de wereld van effectieve B2B-marketing met Lumiq’s exclusieve nieuwsbrief. Ontvang rechtstreeks in je inbox de nieuwste inzichten, succesverhalen, en innovatieve strategieën die je merk vooruit helpen. Blijf voorop lopen in de snel veranderende digitale marketinglandschap – abonneer je nu en transformeer de manier waarop je communiceert met je doelgroep.

Back To Top
Zoeken