Etos Gezondheidsadvies
Campagne
Etos Gezondheidsadvies
Campagne
De opdracht.
Etos wil een plaats van bestemming zijn voor vragen omtrent gezondheid, beauty, verzorging en baby. Naast de consument staan, helpen. Kortom, Etos wil van (meer-)waarde zijn voor de consument.
Ons werk.
Optimalisatie
We hebben 4 content varianten tegen 4 headline varianten getest gedurende de campagne
Contentdistributie
Het testen van copy, images en content op user engagement leverde een significate bijdrage aan een succesvolle campagne
Rapportage
Een uitgebreide rapportage gaf Etos nieuwe inzichten in hun users, voorkeuren en engagement
De cijfers.
Target
Clicks
Impressies
Gemiddelde
CTR
Effectieve cost per mile (eCPM)
Sessie duur
“De bijzonder hoge ad-engagement én on-site engagement duidt op een goede client-platform fit en het bereiken van de juiste doelgroepen”
Imran, Account Manager
Blijf voorop lopen.
Duik dieper in de wereld van effectieve B2B-marketing met Lumiq’s exclusieve nieuwsbrief. Ontvang rechtstreeks in je inbox de nieuwste inzichten, succesverhalen, en innovatieve strategieën die je merk vooruit helpen. Blijf voorop lopen in de snel veranderende digitale marketinglandschap – abonneer je nu en transformeer de manier waarop je communiceert met je doelgroep.
Your submission was successful.
Bevestig je e-mailadres