De opdracht.

Voor De Vries Isolatietechniek, een vooraanstaand aanbieder van isolatietechniek, heeft Lumiq een getargete native advertising campagne ontwikkeld gericht op het vergroten van de zichtbaarheid en het stimuleren van leadgeneratie. Met een focus op cost-per-click (CPC) optimalisatie en het testen van diverse creatieve uitingen, hebben we de campagne strategisch ingezet om potentiële klanten effectief te bereiken.

Ons werk.

A title

Image Box text

A title

Image Box text

De cijfers.

12K

In getekende orders

24K

Clicks

4.6Mil

Impressies

40K

Nieuwe orders

0.5%

CTR

5K

Ad Spend

“Bij De Vries Isolatietechniek zijn we altijd op zoek naar effectieve en slimme manieren om onze klanten te bereiken. Met de native advertising van Lumiq zien we dat onze boodschap op een natuurlijke en doeltreffende manier wordt overgebracht. De resultaten spreken voor zich. We zijn zeer tevreden met de impact en het bereik dat we dankzij Lumiq realiseren. ”

Roemer Schuurman, Managing Partner De Vries Isolatietechniek