De opdracht.
Het aantal inschrijvingen verhogen voor de Nationale Suiker Challenge in een campagneperiode van 3 weken.
Ons werk.
Opzet
Campagne opgedeeld in twee delen, waarbij we de bezoekers binnen ons netwerk eerst hebben geïnformeerd én geënthousiasmeerd over de voordelen van een week leven zonder suiker, om ze vervolgens te laten converteren tot deelname aan de Nationale Suiker Challenge.
Fase 1
Den top- en midfunnel campagne met een A/B test van 4 creatives (2 verschillende headlines, 2 verschillende images). Halverwege de campagne optimaliseerde we gelijk met de twee best presterende creatives om zo het beste resultaat te krijgen. Deze twee redactionele creatives zijn geëindigd met een CTR van respectievelijk 1,45% en 1,93%.
Fase 2
Deel 2 was een bottom-funnel campagne met wederom een A/B test van 4 creatives (2 verschillende headlines, 2 verschillende images). Halverwege de campagne optimaliseerde we gelijk weer met de twee best presterende creatives. Deze conversie gedreven creatives zijn geëindigd met een CTR van respectievelijk 0,51% en 0,56%.
A title
Image Box text
A title
Image Box text
