De opdracht.
Voor KIA ontwikkelden we een gerichte native advertising campagne met één helder doel: het verhogen van het aantal registraties voor taxaties, proefritten en brochuredownloads. Niet door te pushen, maar door te informeren.
We kozen voor een redactionele aanpak die de voordelen van modellen als de Picanto, Stonic, Sportage en Niro EV helder overbracht aan een breed, maar relevant publiek. Via contextuele targeting bereikten we mensen op het juiste moment, met de juiste boodschap.
Ons werk.
Consistente contentdistributie
Een slimme contentkalender gekoppeld aan het advertentiebudget zorgde voor een continue stroom van goed getimede, relevante contentmomenten.
Gericht testen en optimaliseren
We experimenteerden met verschillende invalshoeken en creatives. Door snel te leren van gebruikersgedrag, verbeterden we zowel boodschap als vorm.
Inzicht en sturing
Automatische rapportages en een inzichtentool gaven realtime zicht op de prestaties, waardoor we dagelijks konden bijsturen voor maximaal effect.
A title
Image Box text
A title
Image Box text
