De opdracht.

Voor KIA ontwikkelden we een gerichte native advertising campagne met één helder doel: het verhogen van het aantal registraties voor taxaties, proefritten en brochuredownloads. Niet door te pushen, maar door te informeren.

We kozen voor een redactionele aanpak die de voordelen van modellen als de Picanto, Stonic, Sportage en Niro EV helder overbracht aan een breed, maar relevant publiek. Via contextuele targeting bereikten we mensen op het juiste moment, met de juiste boodschap.

Ons werk.

A title

Image Box text

A title

Image Box text

De cijfers.

12

Artikelen

70

Deelnemers testritten

8.5K

Q-visits landingspagina

54Sec

Tijd op pagina

2.94

Kost per Q-visit

357

CPL

“Voor Kia lag de focus op meer dan awareness: we wilden mensen écht in beweging krijgen. Door redactionele content te combineren met contextuele targeting en slimme A/B-tests, wisten we geïnteresseerde lezers stap voor stap richting een concrete actie te begeleiden: of dat nu een proefrit, taxatie of brochuredownload was.”

Daan van Elst, Account Manager Bij Lumiq