De opdracht.
Voor TUI ontwikkelden we een gestructureerde contentdistributiestrategie gericht op het optimaliseren van engagement op hun eigen website. In plaats van vluchtige clicks na te jagen, kozen we voor een doordachte aanpak waarin kwalitatieve content, slimme verspreiding en continue optimalisatie centraal stonden.
Met 22 zorgvuldig geplaatste artikelen en 84 native advertenties hebben we niet alleen het klikdoel overschreden, maar ook laten zien hoe content écht kan werken als versterker van merkbeleving én performance.
Ons werk.
Georganiseerde contentkalender
Het distributieplan werd systematisch gekoppeld aan een contentkalender met bijbehorende advertentiebudgetstrategie. Dit zorgde voor een constante en goed geplande stroom van content.
Content als middel voor meten betrokkenheid
Verschillende soorten content werden getest om hun effectiviteit in het stimuleren van gebruikersinteractie te meten.
Optimalisatie
geautomatiseerde dagelijkse GA-rapporten boden real-time inzichten. Een versterkte insightstool maakte voortdurende aanpassingen en optimalisaties mogelijk.
A title
Image Box text
A title
Image Box text
